Uwna Dawson ;


+facebook

+twitter

+Instagram

+Churpchurp

+Blogskin

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH
Uwna says;
As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my cutiiee garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .

Uwna Board;
----!>

Uwna Melody;

GiveAway/Contest;
Click Here
Click Here
Click Here
Click Here

Credits;
Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Husna Zuraidi
Best Views :B T O B
NU'EST memenuhi peminat mereka di Thailand, Australia, dan Singapura!


Dalam perniagaan hiburan semasa Korea Selatan, promosi di seberang laut telah menjadi satu 'kursus perlu'. Terdapat satu berhala kumpulan ketara yang berharap berjaya memasuki pasaran hiburan antarabangsa seperti bintang idola rakan-rakan mereka, menurut laporan baru-baru ini yang dibuat untuk allkpop oleh Pledis Hiburan.

Kumpulan, yang telah diambil notis sejak sebelum debut mereka sebagai 'Selepas Sekolah Lelaki', dan telah berusaha untuk menjadikan diri mereka dikenali dengan prestasi flashy dan mereka yang kuat dengan lagu "muka" dan "Tindakan borang", adalah tidak lain daripada 'NU EST.

Hanya 4 minggu ke dalam debut mereka, kumpulan rookie telah dipilih sebagai Artist '2012 Rookie Terbaik 'oleh peminat antarabangsa. Di samping itu, sebagai 'wakil-wakil remaja', kumpulan itu telah dipilih sebagai wakil untuk 'Korea Persatuan Pengakap'. Baru-baru ini, NU'EST berjaya dibuka untuk konsert 'K-Dream Live' di Tokyo, di mana mereka menerima lebih mengasihi daripada penonton, menandakan langkah pertama yang berjaya ke pasaran muzik antarabangsa.

NU'EST rancangan untuk memegang kipas-mesyuarat dan pameran untuk 'Face NU'EST The 1 to Face di Thailand' acara yang akan diadakan di Paraguay, Thailand Siam Paragon Royal Grand 'bulan ini. Berikutan kenaikan pangkat di Thailand, mereka akan terus ke Australia pada pertengahan Ogos, kemudian ke Singapura pada bulan Disember untuk bertemu dengan peminat mereka di luar negara. Walaupun hanya satu kumpulan rookie, mereka telah menerima permintaan temubual daripada beberapa media dengan berita lawatan akan datang mereka di luar negara.

Netizens yang mendengar berita itu menjawab, "Ia daebak mereka sudah mempunyai peminat antarabangsa", "Ia adalah baik untuk melihat mereka secara perlahan-lahan", "Saya teruja untuk melihat bagaimana mereka akan matang pada masa akan datang", dan banyak lagi.

Kumpulan up-dan-kedatangan telah menerima panggilan cinta dari Jepun, China, dan banyak lagi. Semua menjangka langkah seterusnya Rookies berani, NU'EST, yang merancang untuk bekerja bersungguh-sungguh ke arah membangunkan K-POP menjadi 'ASIA-POP'.

Klip promo mereka untuk pameran di Thailand .


0 Comment(s)
Written by Me at 5:25 PTG 0 Melody{s}